حاجیلو

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وکیل خانم ملکی  : در  این دوره معاملاتی که در حوزه ملک انجام می شود بیش از پیش افزایش کرده است. علاوه بر وکیل آقا می توانید از وکلای خانم برای پیش بردن کارهای ملکی استفاده کنید. در جوامع امروزی ممکن است افراد درگیر مسائل حقوقی در حوزه املاک و مستغلات گردند. در اینجا بحث انواع دعاوی ملکی پیش می آید. مردم به هنگام برخورد با دعاوی حقوقی باید  به زودی با یک وکیل با تجربه و خبره مشورت کنند. وکیل ملک  چرا که  تحصیلات و دانش مرتبط با وکالت و همچنین تجربیاتی که در گذشه کسب کرده اند می تواند ارائه کننده راهکارهای بهتری به موکلین ارائه کند. این تجربه بالا گره گشای بسیاری از پرونده های ملکی خواهد شد.

تصور عموم افراد از مشاوره حقوقی این می باشد که حتما باید وکیل را به صورت حضوری ملاقات کرده و بتوان مشکلات ملکی را برای آنان بازگو کرد. وکیل املاک   سپس آنالیز پرونده حقوقی از سمت وکلای ملکی  صورت گرفته و راهکارها و راهنمایی های لازم توسط وکیل خانم به موکل سوق داده می شود. خدماتی چون مشاوره حقوقی به صورت تلفنی و آنلاین نیز توسط وکلای پایه یک ملکی انجام خواهد گرفت. با این آن ها در راستای حل مشکل راهگشای شما هستند. موسسات حقوقی زیادی وجود دارند که در حال حاضر با انتشار آگهی می توانند به مشکلات شما رسیدگی کنند.  

مشاوره حقوقی وکیل خانم ملکی

مشاوره حقوقی هم به صورت تلفنی و هم از طریق فضای مجازی ارائه می شوند.  یکی از خدمات ارزشمند این موسسات حقوقی این است که به موجب آن نیازی به مراجعه حضوری نیست. با این کار می توانید در هر تایمی در طول روز امکان ارتباط گرفتن  با وکیل و طرح کردن مشکلات و سوالات حقوقی را به خوبی انجام دهید. واضح است که این سبک مشاوره برای مشکلات کم ریسک بسیار مناسب می باشد.  چنانچه پرونده سخت و پیچیده باشد، این مدل مشاوره نمی تواند کارساز باشد. توجه کنید که بیشتر کردن طول مدت زمان مشاوره تنها از کیفیت آن کاسته می شود. مزایای مشاوره حقوقی تلفنی به شرح زیر است:

  1. مشاوره حقوقی تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری ارزان از نظر قیمت کمتر می باشد.
  2. از آنجایی که در مشاوره تلفنی حقوقی  نیازی به مراجعه حضوری به دفتر وکالت نیست، در زمان و هزینه های رفت و آمد صرفه جویی های زیادی می شود.
  3. امکان صحبت با چند وکیل ملکی و دریافت مشاوره از تمامی آن ها وجود دارد که این امر می تواند بسیار کارساز باشد.

مشاوره حقوقی از طریق فضای مجازی

با گسترش اینترنت و فضای مجازی بسیاری از کسب و کار ها آنلاین شده است و به شکل آنلاین خدمات به افراد ارائه می شود. یکی از مشاغلی که این روزها به صورت آنلاین  به ارائه ی خدمات پرداخته است، وکالت است. یکی از مزیت های روش های آنلاین این است که نیازی به مراجعه حضوری نبوده و به شکل ۲۴ ساعته می توان با وکلا ارتباط می باشد. بدین ترتیب در زمان و هزینه صرفه جویی های بسیاری صورت می گیرد. وکیل خوب املاک در مشاوره حقوقی تلفنی به دلیل آنکه صدای وکیل ملکی  از پشت تفلن شنیده می شود حس اعتماد بیشتری شکل گرفته و فرد آرامش خاطر بیشتری پیدا می نماید و به هیمن علت مشاوره تلفنی از آنلاین موثرتر است. امیدواریم در ای مقاله توانسته باشیم برخی از وکلای پایه یک دادگستری را برای شما عزیزان ارائه کرده باشیم.

  • حاجیلو حاجیلو
  • ۰
  • ۰

وکیل ملکی

وکیل ملکی استخدام : در حال حاضر حجم معاملات ملکی بیش از پیش افزایش یافته است و به همین علت مشکلات و دعاوی حقوقی بسیاری گریبانگیر افراد می شوند. افراد به هنگام برخورد با مشکلات و دعاوی حقوقی بهتر است که هرچه سریعتر با یک وکیل کاردان و متخصص مشورت نمایند چرا که وی به دلیل تحصیلات و دانش مرتبط و همچنین تجربیاتی که در گذشه کسب نموده راهکارهای بهتری می تواند ارائه نماید و گره از کار پرونده بگشاید.

تصور همگی افراد از مشاوره حقوقی این است که حتما باید وکیل را حضورا ملاقات کرد تا بتوان مشکلات را بازگو کرده و سپس آنالیز پرونده حقوقی از سمت وکیل املاک صورت بگیرد و راهکارها و راهنمایی های لازم دریافت شود اما از آنجایی که این روزها مشغله و گرفتاری های افراد بسیار است و امکان مراجعه حضوری به دفتر وکیل و موسسه حقوقی را ندارند خدماتی همچون مشاوره حقوی تلفنی و آنلاین نیز به افراد ارائه می شود تا بدین شکل به آن ها در راستای حل مشکل کمک شود. موسسات حقوقی زیادی در حال حاضر با انتشار آگهی وکیل ملکی استخدام می کنند تا به بهترین و مطمئن ترین شکل خدمات حقوقی به افراد درگیر مشکل ارائه کنند.

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از خدمات ارزشمند موسسات حقوقی است که به موجب آن نیازی به مراجعه حضوری به دفتر وکیل نیست و در هر تایمی در طول روز امکان ارتباط با وکیل و مطرح کردن مشکلات و سوالات حقوقی است. واضح است که این سبک مشاوره برای مشکلات کم ریسک و جزئی مناسب است و چنانچه پرونده پیچیده و پرپیچ و خم باشد، این مدل مشاوره نمی تواند کارساز باشد. دعاوی ملکی برای بالا بردن کیفیت مشاوره حقوقی تلفنی بهتر است که شرح پرونده و سوال در عرض دو الی سه دقیقه انجام شود. توجه داشته باشید که بیشتر کردن زمان مشاوره تنها از کیفیت آن می کاهد. مزایای مشاوره حقوقی تلفنی به شرح زیر است:

  1. مشاوره حقوقی تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری ارزان قیمت تر است.
  2. از آنجایی که در این سبک مشاوره نیازی به مراجعه حضوری به دفتر وکیل خوب املاک نیست در زمان و هزینه های رفت و آمد صرفه جویی های بسیاری صورت می گیرد.
  3. امکان صحبت با چندین وکیل و دریافت مشاوره از تمامی آن ها وجود خواهد داشت.

مشاوره حقوقی آنلاین

با گسترش اینترنت و فضای مجازی خیلی از کسب و کارها اینترتی شدند و به شکل آنلاین به ارائه خدمات به افراد پرداختند. یکی از آن دست مشاغل که این روزها به سبک آنلاین نیز به ارائه ی خدمات می پردازد وکالت است. وکالت به شکل آنلاین همچون وکیل تلفنی دارای مزیت هایی می باشد. یکی از مزیت های بزرگ این روش آن است که نیازی به مراجعه حضوری نیست و به شکل ۲۴ ساعته می توان با وکیل در ارتباط بود و سوالات خود را پرسید. دعاوی ملکی بدین ترتیب در زمان و هزینه صرفه جویی های بسیاری صورت می گیرد. نکته ی قابل توجه آنکه این سبک مشاوره نیز همانند مشاوره حقوقی تلفنی برای سوالات حقوقی جزئی و کم ریسک مناسب است و چنانچه نیاز باشد که وکیل املاک از نزدیک مستندات پرونده را مشاهده نماید مفید و موثر نخواهد بود. در مشاوره حقوقی تلفنی به دلیل آنکه صدای وکیل از پشت تفلن شنیده می شود حس اعتماد بیشتری شکل گرفته و فرد آرامش خاطر بیشتری پیدا می نماید و به هیمن علت مشاوره تلفنی از آنلاین موثرتر است.

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از استفاده از خدمات مشاوره آنلاین باید حتما به آن توجه کرد، نماد اعتماد موسسه حقوقی است چرا که افراد بسیاری متاسفانه به قصد سودجویی اقدام به کلاهبرداری و سوءاستفاده نموده اند. به همین علت لازم است که حتما نماد اعتماد موسسه بررسی شود و از صحت و اعبار آن اطمینان حاصل شود.

  • حاجیلو حاجیلو
  • ۰
  • ۰

وکیل تخلیه ملک همانگونه که از اسمش مشخص است وکیلی می باشد که قادر است در دعوای تخلیه ملک راهنما و مشاور شما باشد. در حال حاضریکی از موضوعات و مسائل مهمی که امروزه منشا بسیاری از دعاوی مطرح شده در محاکم حقوقی است، مسئله تخلیه مستاجر و دعوای تخلیه ملک می باشد. همانطور که می دانید اگر مستاجر به بندهای موجود در قرارداد پایبند باشد، مشکلی به وجود نخواهد آمد اما در صورت عدم رعایت این موارد، صاحب خانه می تواند نسبت به تخلیه مستاجر اقدام کند. گاهی اوقات مستاجر با وجود اطلاع از بندها حاضر به تخلیه ی ملک نمی باشد که در این حالت راهنمایی و مشاوره گرفتن ازیک وکیل خوب املاک ضرورت پیدا می نماید.

دعوای تخلیه ملک چیست

قرارداد اجاره قراردادی است که بین مستاجر و مالک نوشته می شود. این قرار داد یکی از روابط حقوقی است که در آن فردی به نام مستاجر، منفعت یک موضوع خاص را از فرد دیگر به نام موجر دریافت و در مقابل، مبلغی رابه عنوان اجاره به مالک می ‌پردازد. یکی از مشکلاتی که در پایان مورد اجاره پیش می ‌آید و سرمنشا دعوا است، عدم تخلیه ملک از طرف مستاجر است. وکیل ملک، قانون برای این موضوع راه حل هایی برای مالک وضع کرده تا حقوق او را از مستاجری که قانون را می شکند، بگیرد. در چنین موردی، دعوای تخلیه ملک از طرف موجر علیه مستاجر مطرح می ‌شود. البته ممکن است مالک برای خود در طول مدت قرارداد، حق فسخ ایجاد کرده باشد که به آن خیار شرط می گویند.  

صدور حکم تخلیه ملک

در قراردادهای اجاره در حوزه‌ ی املاک و اراضی ممکن است پیش یا پس از اتمام قرارداد بین طرفین اختلاف پیش بیاید که در این صورت مراجع قانونی برای از طریق گرفتن حکم تخلیه نسبت به تخلیه مستاجر اقدام خواهند کرد. با توجه به قانون مصوب سال ۱۳۸۷، مرجع صالح برای دعوای تخلیه و گرفتن دستور تخلیه ملک، شوراهای حل اختلاف می باشند. رسیدگی به طرح دعوا شکل پیچیده ای ندارد. در مواردی که به موجب قرارداد، مستاجر مبلغی را به عنوان قرض الحسنه یا پول پیش به موجر پرداخت کند، برای آغاز رسیدگی، کل این مبلغ دریافتی به حساب دادگستری تودیع می‌ شود و سپس دادخواست، ضمن ارائه رسید به ثبت می ‌رسد.  

 

وظایف وکیل تخلیه ملک

همانطور که گفتیم وکیل ملک شخصی است که به بررسی و رفع مشکل بین موجر و مستاجر   می پردازد. وکیل املاک موضوع و دعوای موجود را به مرجع صالح ارجاع داده و پس از احراز مالکیت و ذینفع بودن موجر دستور تخلیه ملک را می‌ گیرد. پس از آن مامور، موظف می‌ شود که در مدت زمان ۲۴ ساعت این امر را به مستاجر ابلاغ و در نسخه دیگر، رسید دریافت کند.  

بهترین وکلا در خصوص موضوعات تخلیه ملک افرادی می باشند که در دستور تخلیه مستاجر تخصص دارند. وکیل متخصص املاک، به تمامی قوانین و تبصره های موجود در قانون تسلط دارد و مراحل مربوط به صدور حکم تخلیه را در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

چرا باید از وکیل تخلیه ملک کمک گرفت

 برای تنظیم کردن قراردادهای ملکی بهتر است که حتما به شکل اصولی و قانونی این کار را انجام دهید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید، در غیر این صورت برای گرفتن حکم تخلیه باید به وکیل تخلیه ملک مراجعه کنید. لازم است بدانید که دعاوی ای که در خصوص تخلیه ملک مطرح می‌ شود به چند صورت عنوان می شود که بعضی افراد به علت عدم آگاهی از قوانین، طرح دعوای اشتباه می‌ کنند که در نهایت این دادخواست به دلیل اشتباه بودن رد می شود. بنابراین اینکه چه عنوانی موضوع طرح دادخواست قرار بگیرد بسیار حائز اهمیت می باشد و برای این کار لازم است که حتما با یک وکیل تخلیه ملک صحبت نمود. وکیل ملک در ابتدای کار همه ی مدارک و شواهد را مورد بررسی قرار می دهد و پس از آن یک دادخواست صحیح و مرتبط را ثبت می نماید. نکته ی قابل توجه آنکه اگر دادخواست به شکل غیر صحیح و ناقص ثبت شود چیزی جز اتلاف هزینه و زمان برای شما در پی نخواهد داشت.  

  • حاجیلو حاجیلو