حاجیلو

  • ۰
  • ۰

وکلای خبره ملکی

وکلای خبره ملکی به طور تخصصی در حوزه ملک و زمین فعالیت می کنند و با تکیه بر دانش و تجربیات خود دعاوی ملکی به وجود آمده را حل و فصل می نمایند و به  موکل خود در خصوص بحران و مشکل به وجود آمده راهنمایی و مشاوره های لازم را می دهند. در زمان به وجود آمدن هرگونه مسئله و مشکل حقوقی و حتی گاهی قبل از به وجود آمدن دعاوی باید با یک وکیل خبره و ماهر مشورت نمود. مشورت و راهنمایی گرفتن از یک وکیل خوب املاک احتمال ضرر و زیاد را تا حد بسیاری کاهش می دهد و پرونده سریع تر خاتمه می یابد. انتخاب یک وکیل کاردان و مجرب برای پرونده و دعوی به وجود آمده بسیار حائز اهمیت است. یک وکیل ناشایست با اتخاذ تصمیم های غلط و نادرست می تواند روند پیشرفت پرونده را بسیار کند کند. بنابراین برای اتخاذ وکیل بهتر است که با هوشیاری و با چشم باز اقدام نمود. ویژگی هایی که در حین اخذ وکیل باید به آن توجه داشت در ادامه آمده است:

ویژگی وکلای خبره ملکی

میزان تجربه و سابقه ی وکالت وکلای ملکی جزو نکات بسیار مهمی می باشد که حتما قبل از اتخاذ کیل باید به آن توجه داشت. به هر میزان که وکیل باتجربه املاک باشد شانس موفقیت نیز افزایش خواهد یافت. طبیعتا یک وکیل جوان و بی تجربه برای پرونده های سنگین ملکی مناسب نیست چرا که اینگونه  پرونده ها میزان تجربه ی بالایی را می خواهد. اما برای برای اینکه بفهمید که یک وکیل چقدر تجربه دارد می توانید به دو مورد توجه داشته باشید. مورد اول سن و سال وکیل است و مورد بعدی بررسی رزومه وکیل می باشد. این روزها وکلا دارای وب سایت شخصی می باشند که در آن رزومه و سوابق کاری خود را منتشر نموده اند. موسسات حقوقی نیز به طور معمول رزومه وکلا را در سایت درج نموده اند تا هر فردی با بررسی کامل اقدام به اتخاذ وکیل نماید.

برخورداری از دانش حقوقی بالا

از دیگرمعیارهای مهم برای انتخاب یک وکیل ملک حوب، داشتن دانش حقوقی و تسلط علمی کافی در زمینه‌های مختلف حقوقی و ثبت امور املاک و مستغلات است. چنانچه پرونده دارای پیچیدگی های بسیاری باشد بهتر است که یک وکیل پایه یک برای حل و فصل مشکلات اتخاذ شود. درست همانطور که یک پزشک محرم اسرار بیمار خویش است وکیل نیز باید محرم اسرار موکل خود باشد و تحت هیچ شرایطی رازهای موکل را فاش ننماید.

داشتن صداقت و متعهد بودن به کار

یک وکیل باید با موکل خود کاملا صادق باشد و دلسوزانه برای به موفقیت رساندن پرونده تلاش کند. وکیل ماهر ملکی قبل از قبول پرونده ابتدا بررسی می کند که آیا زمان کافی برای بررسی و رسیدگی به پرونده را دارد یا خیر؟

چرا باید با وکیل مشورت نمود

در حال حاضر برخی از پرونده های ملکی به قدری پیچیده هستند که یک فرد معمولی فاقد دانش و تجربیات لازم قادر به حل و فصل آن ها نیست. لازمه ی حل کردن خیلی از دعاوی، اشراف کامل به قوانین و مقررات و آیین نامه های مربوط به املاک و مستغلات است که یک وکیل خوب ملک تمامی این موارد را با کسب دانش در حوزه ی خود به دست آورده و همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم پرونده سریع تر به نتیجه رسیده و خاتمه می یابد و در زمان وهزینه ها صرفه جویی بسیاری صورت می گیرد. به طور کلی حیطه فعالیت وکلای ملکی شامل موارد زیر است:

حیطه فعالیت وکلای ملکی

  1. تظیم نمودن سند رسمی و تعدیل اجاره بها
  2. جعل سند اخذ پایانکار، انتقال یا فروش مال غیر و…
  3. خلع ید
  4. کلاهبرداری و افراز ملک
  5. مطالبه اجرت المثل ایام تصرف
  6. ابطال قرارداد اجاره
  7. تقسیم املاک مشاع و…
  • ۰۰/۰۵/۰۱
  • حاجیلو حاجیلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی