حاجیلو

  • ۰
  • ۰

وکیل ملکی

وکیل ملکی استخدام : در حال حاضر حجم معاملات ملکی بیش از پیش افزایش یافته است و به همین علت مشکلات و دعاوی حقوقی بسیاری گریبانگیر افراد می شوند. افراد به هنگام برخورد با مشکلات و دعاوی حقوقی بهتر است که هرچه سریعتر با یک وکیل کاردان و متخصص مشورت نمایند چرا که وی به دلیل تحصیلات و دانش مرتبط و همچنین تجربیاتی که در گذشه کسب نموده راهکارهای بهتری می تواند ارائه نماید و گره از کار پرونده بگشاید.

تصور همگی افراد از مشاوره حقوقی این است که حتما باید وکیل را حضورا ملاقات کرد تا بتوان مشکلات را بازگو کرده و سپس آنالیز پرونده حقوقی از سمت وکیل املاک صورت بگیرد و راهکارها و راهنمایی های لازم دریافت شود اما از آنجایی که این روزها مشغله و گرفتاری های افراد بسیار است و امکان مراجعه حضوری به دفتر وکیل و موسسه حقوقی را ندارند خدماتی همچون مشاوره حقوی تلفنی و آنلاین نیز به افراد ارائه می شود تا بدین شکل به آن ها در راستای حل مشکل کمک شود. موسسات حقوقی زیادی در حال حاضر با انتشار آگهی وکیل ملکی استخدام می کنند تا به بهترین و مطمئن ترین شکل خدمات حقوقی به افراد درگیر مشکل ارائه کنند.

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از خدمات ارزشمند موسسات حقوقی است که به موجب آن نیازی به مراجعه حضوری به دفتر وکیل نیست و در هر تایمی در طول روز امکان ارتباط با وکیل و مطرح کردن مشکلات و سوالات حقوقی است. واضح است که این سبک مشاوره برای مشکلات کم ریسک و جزئی مناسب است و چنانچه پرونده پیچیده و پرپیچ و خم باشد، این مدل مشاوره نمی تواند کارساز باشد. دعاوی ملکی برای بالا بردن کیفیت مشاوره حقوقی تلفنی بهتر است که شرح پرونده و سوال در عرض دو الی سه دقیقه انجام شود. توجه داشته باشید که بیشتر کردن زمان مشاوره تنها از کیفیت آن می کاهد. مزایای مشاوره حقوقی تلفنی به شرح زیر است:

  1. مشاوره حقوقی تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری ارزان قیمت تر است.
  2. از آنجایی که در این سبک مشاوره نیازی به مراجعه حضوری به دفتر وکیل خوب املاک نیست در زمان و هزینه های رفت و آمد صرفه جویی های بسیاری صورت می گیرد.
  3. امکان صحبت با چندین وکیل و دریافت مشاوره از تمامی آن ها وجود خواهد داشت.

مشاوره حقوقی آنلاین

با گسترش اینترنت و فضای مجازی خیلی از کسب و کارها اینترتی شدند و به شکل آنلاین به ارائه خدمات به افراد پرداختند. یکی از آن دست مشاغل که این روزها به سبک آنلاین نیز به ارائه ی خدمات می پردازد وکالت است. وکالت به شکل آنلاین همچون وکیل تلفنی دارای مزیت هایی می باشد. یکی از مزیت های بزرگ این روش آن است که نیازی به مراجعه حضوری نیست و به شکل ۲۴ ساعته می توان با وکیل در ارتباط بود و سوالات خود را پرسید. دعاوی ملکی بدین ترتیب در زمان و هزینه صرفه جویی های بسیاری صورت می گیرد. نکته ی قابل توجه آنکه این سبک مشاوره نیز همانند مشاوره حقوقی تلفنی برای سوالات حقوقی جزئی و کم ریسک مناسب است و چنانچه نیاز باشد که وکیل املاک از نزدیک مستندات پرونده را مشاهده نماید مفید و موثر نخواهد بود. در مشاوره حقوقی تلفنی به دلیل آنکه صدای وکیل از پشت تفلن شنیده می شود حس اعتماد بیشتری شکل گرفته و فرد آرامش خاطر بیشتری پیدا می نماید و به هیمن علت مشاوره تلفنی از آنلاین موثرتر است.

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از استفاده از خدمات مشاوره آنلاین باید حتما به آن توجه کرد، نماد اعتماد موسسه حقوقی است چرا که افراد بسیاری متاسفانه به قصد سودجویی اقدام به کلاهبرداری و سوءاستفاده نموده اند. به همین علت لازم است که حتما نماد اعتماد موسسه بررسی شود و از صحت و اعبار آن اطمینان حاصل شود.

  • ۰۰/۰۴/۲۴
  • حاجیلو حاجیلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی